Leasing mebli dla firm jest obecnie bardzo modnym i ciekawym rozwiązaniem z różnych powodów. Firmy zainteresowane ulebmowaniem swoich czterech ścian, gdzie pracownicy spędzają większą część czasu mogą z niego korzystać, aby zmniejszyć swoje wymagania kredytowe, a także przenieść część ryzyka na leasingodawcę. Dlatego oprócz możliwości zakupu mebli biurowych firmy bardzo chętnie poszukują innych możliwości finansowania niezbędnych mebli.

Leasing pojazdów, leasing kserokopiarek i leasing komputerów już w imponujący sposób pokazały, że koncepcje leasingu odnoszą szczególne sukcesy w sektorze komercyjnym. Nie było więc powodu, aby nie zastosować tych sprawdzonych zasad do mebli. Leasing mebli biurowych ma zalety, zwłaszcza dla start-upów, których nie można od razu odrzucić.

Meble biurowe – zakup czy leasing?

Dystrybutorzy mebli biurowych odkryli leasing mebli jako model biznesowy, który na dodatek bardzo dobrze się sprawdza. Zaczęło się od firm handlowych i wyposażenia firm. Firmy uznały, że zwłaszcza małe i średnie firmy często mają luki w finansowaniu, które utrudniają zakup nowych mebli biurowych. Wybierając meble biurowe Warszawa można jednak skorzystać z różnych form finansowania. Wielu firm wyposażających biura kupowało więc meble na własny rachunek i oferowało je swoim klientom na wynajem. Umożliwiło to oferowanie klientom biznesowym kompletnego wyposażenia biurowego do wynajęcia. Oferty te zostały dobrze przyjęte. To wezwało dealerów na miejscu. Chcieli zabezpieczyć dla siebie dochody z leasingu mebli. Obecnie jest wielu usługodawców, którzy specjalizują się właśnie w tym.

Wynajem mebli biurowych doskonałą alternatywą do zakupu

Okres wynajmu mebli decyduje o tym, czy leasing mebli okaże się droższy niż ich zakup. Jeśli wybieramy nowe, bądź nawet używane meble biurowe do swojej firmy, faktycznie warto jest przeanalizować różne możliwości finansowania tak, by znaleźć najlepsze z nich. Czy leasing mebli zawsze jest atrakcyjny dla małych firm? Firmy, które dopiero rozpoczynają swoją działalność czerpią dużą przewagę z ofert leasingu mebli biurowych i sprzętu technicznego. Szczególnie trudno rozpoczynającym działalność gospodarczą uzyskać kredyty w bankach na sprzęt firmowy. Wypożyczanie mebli biurowych to dla nich dobra alternatywa, zwłaszcza z opcją zakupu na koniec okresu leasingowania. Sama istotna wynajmu jest idealna dla oddziałów tymczasowych, gdzie firma potrzebuje na kilka miesięcy wyposażyć firmę w odpowiedni sprzęt. Właściciele firmy mogą jednak nadal kupować sprzęt biurowy w pełnej cenie, ale zawsze zostaje możliwość płatnego wynajmu na dowolny okres czasu.

Zakup mebli biurowych czy ich leasing? Leasing mebli sprawia, że ​​sprzęt biurowy jest bardzo elastyczny. Zakup z kolei to pewność zerowego oprocentowania, czyli do kosztu mebli nie doliczane są żadne dodatkowe pieniądze. Bardzo zdecydowaną przewagę mają firmy, które finansują swój sprzęt biurowy leasingiem. Jednak wiele zależy właśnie od indywidualnego podejścia firmy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *